Обзор Hensel Porty Premium частина 2

При зйомці ню для мене одним з основних моментів є вибір локації. При зйомці на пленері часто не вистачає природного світла або ж потрібно створити свій світловий малюнок. Тому мені було дуже цікаво познімати з повноцінним мобільним імпульсним устаткуванням. Я вибрав дві локації: на полі при дуже яскравому сонці і в тіні лісу.

 

Перша локація. Поле.

 

«Польові випробування» приємно порадували. Знімаючи на відкритому повітрі, дуже складно отримати пророблена небо без пересветов і одночасно правильно освітлену модель. Зйомка проходила за пекучому сонці; для того, щоб небо в кадрі було правильно експоновано, ми встановили витримку і діафрагму відповідно на 1/200 с і f/11. Ці налаштування дозволили опрацювати небо. А модель, яка в результаті не була висвітлена сонцем, підсвітили за допомогою софт-боксу і портретної тарілки.

Зйомка на цій локації проходила приблизно в 16:30. Сонце в цей час варто ще досить високо, і я використав його як джерело підсвітки. Потрібно сказати, що вміле поєднання сонячного і мобільного генераторного світла відкриває широкі можливості для творчості.